1.DJ Daavidoo Hacer Sultan www.saklicennet-fm.com 1975 Almanya doğumlu olan Hacer hanım 2010 yılından beri radyoculuk yapmakta. Ankette büyük bir oy oranıyla 1. lik koltuğuna oturan Hacer Sultana kendiniz hakkında ve hayatın hakkında bize bilgi verirmisin? diye sorduğumuzda bize; ''Duygusal bir insanım kırılan üzülen hassas bir yapım var, yinede her şeye rağmen hayat dolu olmasını da biliyorum. Aileme çok düşkünümdür, onlardan uzak kalsam da, şuan özlemleri her daim içimde. Yarınlara umut dolu bakabiliyorum. bir gün her şey çok güzel olacak. tabi birde 2 kedim var, onlarda beni bu hayata bağlayan hayatımdaki en önemli iki varlık. Hayatımda elbette ki yanlışlarım var hatalarımda çok bunları belkide telafi edemem asla. Şiir yazmasını, şiir yorumlamasını cok seviyorum.'' Hayallerini sorduğumuzda bize '' Hayalimde çocukluğumda hep oyuncu olmak vardı. Filmlerde oynamayı cok isterdim hala da en büyük hayallerimden birisi oyuncu olmak.’’ Dinleyicilerine ve onu destekleyen insanlara söylemek istediklerini sorduğumuzda bize; ''Hepsine, bugüne kadar tanıdığım Tanımadığım tüm dinleyicilerime öncelikle sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum. Bu gun ben yayıncılık hayatımda ufakda olsa bir yerlere geldiysem bu kesinlikle onların sayesindedir ve bu gun den sonra da yine aynı şekilde onların sayesinde yol alacağım. Sonuç ta dinleyicilerimiz var oldukca bizler de varolacağız’’ Başarısından dolayı Hacer Hanımı kutlarız. Yarışmaya katılan diğer yarışmacıları canı gönülden tebrik ederiz.

2. DJ Za Ra www.benseversem.dinleriz.de



3. DJ DJ Damarcı Gamze www.tutkun-dostlar-fm.com



4. DJ Anıl www.radyomix59.com



5. DJ Pokemon www.nagmefm.net

6. DJ Tutsak www.galenderfm.blogspot.com.tr

7. DJ Hayal www.sahrapfm.tr.gg

8 DJ Emrah www.keyifm.net

9. DJ Ezgi www.mogannn.blogspot.com.tr

10. DJ Sevda www.eminefm44.ff.tl

About Unknown

Merhaba, Mezunlar Haber okurlarımıza yardım etmek için açtığımız bir sitedir. Görüş, Öneri ve Şikayetlerinizi sayfanın sağ alt tarafındaki iletişim bölümünden bize ulaştırırsanız elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışırız
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Yorum Yaz