» » » Bütünleşik Pazarlama

İşletmenin sahibi olduğu tüm olanaklarının ve yeteneklerinin müşteri yönlülük konusunda oluşturulacak bilgi altyapısının desteğiyle birleştirilerek bir sinerji oluşturmasıdır. Bütünleşik pazarlamada; pazarlama, satın alma, satış, finans, üretim, muhasebe, bilgi yönetimi, tedarik zinciri yönetimi, dağıtım kanalları, müşterilerle olan ilişkiler gibi unsurları birbirinden bağımsız olarak görülmez ve bütün faaliyetlerin merkezine müşteri ile ilgili bilgi ve veriler yerleşir.

About Unknown

Merhaba, Mezunlar Haber okurlarımıza yardım etmek için açtığımız bir sitedir. Görüş, Öneri ve Şikayetlerinizi sayfanın sağ alt tarafındaki iletişim bölümünden bize ulaştırırsanız elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışırız
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Yorum Yaz